به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان در گفت‌وگویی با اشاره به تکمیل فاز دوم درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار کرد: در فاز دوم به منظور توسعه بخش تخصصی و فوق تخصصی درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها یک طبقه به درمانگاه اضافه شده که یک اتاق عمل سرپایی نیز در این طبقه راه‌‍اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: طبقه اول که بخش تخصصی درمانگاه است به کلینیک‌های قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، پوست و مو و زنان و زایمان اختصاص خواهد یافت.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها بیان کرد: با توجه به این افزایش محیط درمانگاه، در طبقه منفی یک توسعه بخش دندانپزشکی را خواهیم داشت که تعداد یونیت‌های دندان پزشکی از ۴ یونیت به ۷ یونیت افزایش خواهد یافت و آزمایشگاه و رادیولوژی نیز در این طبقه خواهد بود.

وی ابراز کرد: طبقه همکف درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها فقط به بخش عمومی و داروخانه اختصاص خواهد داشت.

عباسیان با بیان اینکه در مجموع ۴۰۰ مترمربع به زیر بنای بخش درمان حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها اضافه می‌شود، افزود: در این راستا فضای سالن انتظار درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها برای رفاه بیشتر حال بیماران و مراجعه کنندگان توسعه می یابد و ورودی درمانگاه از یک ورودی به دو ورودی افزایش می‌یابد.

وی گفت: افتتاحیه بخش های جدید درمانگاه به امید خدا در روز ۳۰ آذرماه ۹۹ مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار خواهد بود.