به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شد.

این دوره ها ویژه برادران و خواهران علاقمند به فراگیری معارف قرآن در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در رشته های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید ۱ و ۲، صوت و لحن تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، مداحی، تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم برگزار می‌شود.

همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، همسرداری، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج‌البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم در آیات و روایات و … از دیگر رشته‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در این دوره‌ها است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های واحد برادران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و در مورد دوره های واحد خواهران صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ و همچنین در مورد دوره های واحد آموزش مجازی از ساعت ۸ الی ۱۷ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

گفتنی است ثبت نام دوره تابستان تا ۴تیرماه ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند.