به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام انصاری طی گفت‌وگویی با اشاره به خدمات فرهنگی ارائه شده در دهه کرامت اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور زائران در حرم مطهر بانوی کرامت در ایام دهه کرامت میزهای پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز افزایش یافت.

وی پاسخگویی به مسائل شرعی، اعتقادی، بیان احکام بین الصلاتین و تصحیح قرائت نماز را از فعالیت‌های دفتر پاسخگویی حرم مطهر دانست و افزود: دفتر مرکزی پاسخگویی حرم مطهر واقع در ورودی شبستان امام خمینی(ره) از طرف صحن صاحب الزمان(عج) همه روزه از اذان صبح تا ساعت ۲۴ و شب‌های چهارشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات شرعی زائران است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: میزهای پاسخگویی در مقبره شماره ۱۹ صحن امام رضا علیه السلام از ساعت ۱۰ الی ۲۲، صحن امام هادی علیه السلام از ساعت ۱۷ الی ۲۲ و مسجد بالاسر از ساعت ۸ الی ۱۰ و ۱۷ الی ۲۲ به صورت ثابت و هر روز پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی هستند.

وی گفت: در دهه کرامت و ایام شلوغی که مراجعه مردم بیشتر می شود نیز دو میز سیار در صحن امام هادی علیه السلام و ورودی شبستان امام خمینی(ره) از سمت درب ۸ از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی زائران هستند.

انصاری اظهار کرد:  بیان احکام بین الصلاتین در شبستان حضرت امام خمینی(ره)، صحن صاحب الزمان(عج)، صحن امام رضا علیه السلام و مسجد اعظم نیز از جمله فعالیت های این اداره در طول سال است.