به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت و گویی اظهار کرد: در اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت دهه اول محرم مراسم حضوری و غیر حضوری به زبان‌های عربی، اردو، آفریقایی، انگلیسی و تایی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم عرب زبان‌ها هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها از ۱۹ مردادماه به مدت ۱۰ روز با موضوع اسلام اصیل برگزار و از صفحه عرب زبانان آستان مقدس در فضای مجازی منعکس می‌شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم آفریقایی زبا‌ن‌ها نیز از ۱۹ مرداد هر روز در سالن امام خامنه ای به مدت ده روز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم اردو زبان ها نیز هر روز ساعت ۲۱ تا ۲۳ در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود و از شبکه ماهواره‌ای هدایت تی وی و صفحات مجازی امور بین‌الملل حرم مطهر منعکس می‌شود.

اردکانی افزود: علاوه بر مراسم یادشده که به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود مراسم غیرحضوری به زبان انگلیسی هر روز ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰  در بستر نرم افزار زوم و مراسم تایی زبان‌ها ساعت ۱۷:۳۰ از نرم افزار لاین دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: هرشب ساعت ۱۰ از صفحات امور بین‌الملل حرم مطهر در فضای مجازی، ارتباط زنده با حرم امام حسین علیه السلام برقرار می‌شود.