به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در قالب رشته «معارف اخلاقی و تربیتی» به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی و آنلاین، مهارت‌های پیش از ازدواج، همسرداری و فرزند پروری را برای بانوان در گروه سنی نوجوان و جوان برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان با ثبت‌نام در این رشته مهارت آمادگی پیش از ازدواج، آداب و آیین همسرداری و فرزند پروری اسلامی را فرا می‌گیرند.

داشتن یک ازدواج موفق بر پایه اصول دینی و اعتقادی، ساده نمودن چالش های پیش از ازدواج، افزایش سازگاری در اوایل ازدواج و عاشقانه تر کردن زندگی از مهارت هایی است که دختران نوجوان و جوان با حضور در دوره آمادگی پیش از ازدواج با آن آشنا می‌شوند.

بیان حقوق واجب و مستحب همسران و تبیین رموز خوشبختی در زندگی مشترک از مهارت هایی است که در دوره آیین همسرداری برای بانوان شرکت کننده تبیین می شود.

همچنین در دوره فرزند پروری اسلامی والدین و به ویژه مادران با شیوه های اصولی تربیت کودک آشنا شده و شیوه مواجهه با اصول فکری فرزندان خود را فرا می گیرند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها تا ۱۶ مهرماه می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به آدرسQhkarimeh.ir مراجعه کنند.

همچنین آموزش آنلاین و مجازی دوره آمادگی پیش از ازدواج، آیین همسرداری و فرزند پروری برای علاقه‌مندان خواهر در سراسر کشور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به سامانه آموزش مجازی به آدرس Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

این دوره ها با تدریس مشاوران و استادان برجسته حوزه و دانشگاه برای خواهران علاقه‌مند برگزار می‌شود و آیدی edusupport_f@ آماده پاسخگویی به پرسش های علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره ها است.

بانوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت برای ثبت نام حضوری در دوره‌ها همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند