به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه بهترین عمل صلوات بر محمد(ص) و آل ایشان است، اظهار کرد: کسی که زیاد صلوات بفرستد دوست خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه ماه ربیع، ماه میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه(س) و شادی اهل‌بیت(ع) است، اضافه کرد: شیعیان و پیروان در مورد حضرت خدیجه(س) کمتر آگاهی و اطلاعات دارند درحالی‌که ایشان همه مال و جان خود را در مسیر خداوند متعال و دین اسلام هزینه کردند.

استاد حوزه علمیه قم از سخن پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه من حضرت خدیجه(س) را دوست دارم، یاد کرد و گفت: بسیاری از مردم مخالف این بودند حضرت خدیجه(س) با حضرت محمد(ص) ازدواج کند اما ایشان مقابل همه ایستاد و برابر پیامبر اسلام(ص) زانو زد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که اول بانوی حجاز بود و موقعیت و شرایطی فوق‌العاده داشت خود را کنیز حضرت محمد(ص) می‌دانستند درحالی‌که در زمان ازدواج، پیامبر اسلام(ص) جایگاه و موقعیت اجتماعی خاصی نداشتند؛ این تواضع موجب شد که پیامبر(ص) همیشه درحال مدح حضرت خدیجه(س) باشند.

فرحزاد از خدیجه(س) به‌عنوان اولین بانویی که به حضرت محمد(ص) ایمان آورد، یاد کرد و گفت: این شخصیت سه سال در شعب ابیطالب در کنار پیامبر(ص) حضور یافت و همه سختی‌ها را متحمل شد.

وی با اشاره به اینکه غیبت امام زمان(عج) به معنای نشناختن امام زمان(عج) است، تصریح کرد: اینکه فکر کنیم امام همیشه به دور از مردم و به تنهایی درحال زندگی هستند اشتباه است. ایشان همانند همه ما در میان مردم زندگی می‌کنند اما متأسفانه ما ایشان را نمی‌شناسیم.

کارشناس مذهبی رسانه ملی ادامه داد: امام حسن عسکری علیه‌السلام در سخنی فرمودند که با تدبیر الهی، فرزندم غیبت طولانی خواهد داشت و در زمان غیب کسی نجات نمی‌یابد مگر اینکه به امام زمان(عج) اعتقاد داشته باشد و برای ظهور فرج دعا و نیایش کند.