به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به آیه ۲۱ سوره مبارکه روم، اظهار کرد: این آیه جلوه‌ای از توجه و عنایت خداوند به بندگانش است.

وی ازدواج را از نشانه‌های خداوند که سبب آرامش انسان می‌شود دانست و گفت: از عنایت‌های الهی این است که از وجود انسان برای او همسری قرار داده است تا به برکت این همسر انسان به آرامش و اطمینان خاطر برسد.

نماینده ولی فقیه در استان قم وجود همسر در کنار انسان را مایه تسکین نفس دانست و افزود: آرامش، گمشده انسان امروزی است و چون برای رسیدن به آرامش راه را اشتباه می‌رود هیچگاه به آن نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه وسوسه شیطان فطرت و طبع بشر را تغییر داده است، افزود: انسان امروزی با وسوسه شیطان برای رسیدن به آرامش با اشیاء و حیوانات انس می‌گیرد و همسری که خدا او را مایه آرامش قرار داده است را ترک می‌کند و این انحراف و وسوسه شیطان به حدی رسیده است که برای ترک همسر و طلاق جشن می‌گیرد.

سعیدی طلاق و جدایی را راهکار شیطان برای برهم زدن آرامش انسان دانست و گفت: ما باید تلاش کنیم تا به ارزش های دینی برگردیم و بنده از همه افرادی که در این مسیر تلاش می کنند و طرح و برنامه دارند و یا مال خود را در این راه مواسات می کنند تشکر می کنم.