به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در ایام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت ۳۵ برنامه رسانه ای از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت پخش زنده از حرم و ضبطی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما منعکس خواهد شد.

بنابراین گزارش دوشنبه ۲۴ آبان مراسم تعویض پرچم از ساعت ۱۶ تا ۱۷ از شبکه‌های قم، قرآن و ۵ سیما، مراسم شب رحلت در شبستان امام خمینی(ره) از ساعت ۱۷:۵۰ تا ۱۹:۳۰ از شبکه قرآن، محفل شعر فاطمی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ از شبکه شما به صورت زنده پخش می شود.

از دیگر برنامه‌های رسانه ای حرم مطهر در شب رحلت می توان به پخش زنده برنامه های سخنرانی و مداحی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ از شبکه شما، پخش زنده برنامه «به تو از دور سلام» از ساعت ۱۹ تا ۲۰ از شبکه دو، پخش زنده برنامه «همسایه» ازساعت ۲۰ از شبکه یک، پخش زنده برنامه مداحی و شعر خوانی «در آستان خورشید» از ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه سه و پخش زنده برنامه «ماهتاب» از ساعت ۲۲ از شبکه قم اشاره کرد.

همچنین دوشنبه سخنرانی مذهبی صبح ساعت ۶ از شبکه های دو و سه سیما، ویژه برنامه ساعت ۱۶ از شبکه ماهواره‌ای الدعا، برنامه تکیه از ساعت ۲۱ از شبکه افق، برنامه ساعت ۲۱ از رادیو معارف، برنامه «در انتهای الوند» از ساعت ۲۱ از شبکه دو، برنامه ساعت ۲۲:۱۵ شبکه ماهواره‌ای ثقلین از ویژه برنامه های رسانه حرم مطهر بانوی کرامت است.

خاطرنشان می شود سه شنبه مصادف با روز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها نیز برنامه «ضیافت دوست» از ساعت ۴ تا ۵ بامداد از شبکه سه، آیین جارو کشی خادمان اما رضا علیه السلام از ساعت ۷ تا ۷:۳۰ از شبکه قم، برنامه «همسایه» از ساعت ۸:۳۰ از شبکه یک، پخش زنده دسته عزای خادمان از ساعت ۸ تا ۱۱ از شبکه‌های قم و قرآن، و برنامه کارشناس محور از ساعت ۱۲ تا ۱۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه‌های «به تو از دور سلام» شبکه دو از ساعت ۱۲:۱۰ تا ۱۳، ظهر رحلت از ساعت ۱۲:۲۰ تا ۱۳ از شبکه های افق و قم، سخنرانی و مداحی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ از شبکه شما، «در آستان خورشید» از ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه سه، عزاداری آذری زبانان از ساعت۱۵:۳۰ تا ۱۷ از شبکه سحر و شبکه های آذری زبان، و مراسم شمعدان گردانی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ از شبکه قرآن از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به روی آنتن صدا و سیما خواهد رفت.

همچنین سه شنبه پخش سخنرانی مذهبی ساعت ۶ صبح شبکه های دو و سه، برنامه ساعت ۹ صبح رادیو معارف، برنامه «آفتاب شرقی» ساعت ۱۱:۲۰ از شبکه یک، برنامه «سیمای خانواده» از ساعت ۱۲:۲۰ از شبکه یک و برنامه «عطر یاس» از ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه قرآن از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود.

لازم به ذکر است سه شنبه ساعت ۱۸ برنامه فارسی زبان از شبکه ولایت، ساعت ۱۹ برنامه هوسی زبان از شبکه ولایت، ساعت ۲۰ ویژه برنامه شبکه الدعا، ساعت ۲۰ ویژه برنامه عربی شبکه ولایت، ساعت ۲۰ ویژه برنامه شبکه الاهواز، ساعت ۲۰:۳۰ قرائت دعای توسل از شبکه قرآن، ساعت ۲۱ ویژه برنامه شبکه هدایت و ساعت ۲۲:۳۰ ویژه برنامه شبکه ترکیه از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد.

قابل ذکر است در روز چهار شنبه نیز برنامه تلوزیونی سمت خدا شبکه سه سیما از ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۴ از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود.