به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خادمان امور فرهنگی خواهران و کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی از مقر کتاب بازدید کردند.

در این ویژه برنامه که با استقبال باشکوه پنجاه نفره کارکنان مقرکتاب همراه بود، خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی پرچم آستان مقدس فاطمی را به کارکنان مقر کتاب اهدا کرده و با نبات و نمک تبرکی و همچنین اهدای ۱۰ جلد از کتاب‌های اهدایی کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از فعالیت‌های جهادی کارکنان مقر کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس مردم با کتاب به عنوان یار مهربان قدردانی کردند.

در این ویژه برنامه خانم شکوریان، مسئول مقرکتاب ضمن خوشامدگویی و ابراز شعف از توجه و عنایت آستان مقدس فاطمی به مقر کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم، تاریخچه کوتاهی از فعالیت‌های جهادی مقر کتاب را در شهر قم برای خدام بیان کرد.

لازم به ذکر است، برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان آغاز می‌شود و تا اول اذر ماه ادامه دارد که کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و امور فرهنگی خواهران به این مناسبت برنامه‌های متنوعی را به صورت حضوری و در فضای مجازی برای علاقه‌مندان سراسر کشور در نظر گرفته اند.

مقر کتاب متشکل از افرادی خودجوش است که در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس با کتاب ضمن معرفی کتاب برای گروه سنی مختلف و به ویزه کودک و نوجوان و جوان از طریق رسانه های مختلف و شبکه های پیام رسان کتاب نیز برای مطالعه به صورت حاضری درب منزل به دست علاقه مندان رسانده و گام نوین در جهت تعالی فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی براشتند و شعبه مرکزی اقدام فرهنگی مقر کتاب مستقر در شهر قم است.