به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام محمدجواد جهانگیر زاده معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها صبح امروز با حضور در پایگاه هوایی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی قم از خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی تقدیر نمودند.

در این بازدید خادمان حرم مطهر پرچم متبرک حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را با خود همراه داشته و متبرکات حرم بانوی کرامت را در میان کارکنان توزیع کردند.

مدیران و خادمان حرم بانوی کرامت امروز در مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم نیز حضور یافته و نشستی با مدیران این مرکز داشتند. محمدجواد جهانگیر زاده، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این نشست گفت: آنچه موجب خدمت‌رسانی بهتر به زائران بانوی کرامت می‌شود، همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان باهم است.

وی وجود نیروهای جوان و متخصص را لازمه انجام کارهای بزرگ دانست و ادامه داد: در کنار همدلی دستگاه‌های اجرایی، باید از فنّاوری‌های روز بهره جست تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای تعداد گسترده زائران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.