به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سفیران کریمه اهل بیت(س) در ایام رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت به همراه پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به منظور خدمت‌رسانی فرهنگی و معیشتی در استان مازندران حضور یافتند.

حضور در ویژه برنامه تلوزیونی شب رحلت شهادت گونه بانوی کرامت در شبکه استانی مازندران، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم سوریه، دیدار با مادر شهید قواص جنگ تحمیلی، حضور در منزل آزاده جانباز، حضور در مراسم ازدواج دختر شهید و حضور در مراسم مختلف فرهنگی و معنوی در شهرهای مختلف استان مازندران از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در این استان بوده است.

همچنین سفیران کریمه در استان مازندران برای ترویج فرهنگ اهدای خون با حضور در یکی از مراکز اهدای خون به این امر پسندیده مبادرت کردند.

همچنین با رایزنی سفیران کریمه با فرماندار و شهردار شهرستان آمل، نامگذاری بزرگترین بلوار این شهر که منتهی به جاده هراز به سمت شهر مقدس قم می‌شود به نام حضرت معصومه سلام الله علیها در دستور کار قرار گرفت تا الگویی برای سایر شهرهای این مسیر شود.

از جمله فعالیت‌های سفیران کریمه در ایام معصومیه در استان مازندران می توان  به دیدار با خانواده شهداء، توزیع ۳۱۳ عروسک درطرح نذرعروسک، اهدای ۳۰ کمک جهیزیه به نوعروسان، توزیع ۲ هزار قرص نان در طرح نذرنان، پرداخت ۵۰ وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی بین نیازمندان و توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان اشاره کرد.

همچنین قربانی ۱۲ رأس گوسفند و توزیع گوشت آن در میان خانواده های نیازمند، توزیع ۳۰ رأس گوسفند زنده برای اشتغالزایی در میان خانواده‌های نیازمند، تعمیر و بازسازی منازل محرومان، تهیه دستگاه اکسیژن و دارو برای بیماران تنفسی، آزادی تعدادی از زندانیان با کمک های مردمی و خیران، اهدای خون توسط خادمان، حضور سفیران درمرکز مهدی موعود کودکان بی سرپرست بابل، حضور در برنامه‌های رسانه جهت ترویج فرهنگ فاطمی از دیگر فعالیتهای سفیران کریمه در استاد مازندران بوده است.

گفتنی است سفیران کریمه در ایام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت علاوه بر استان مازندران به ۹ استان دیگر از جمله سیستان و بلوچستان، تهران، اصفهان، لرستان، یزد، هرمزگان، مرکزی، بوشهر و کردستان حضور و خدمت رسانی داشتند.