به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در دیدار باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با آیت‌الله سید محمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: در سال‌های اخیر به بهانه شیوع ویروس کرونا ارتباط حرم مطهر با وزارت آموزش و پرورش رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران ۹ ساله و استقبال خوب وزارت آموزش و پرورش از این جشن تکلیف، گفت: امیدواریم در جشن تکلیف شده ام ۹ ساله که در فصل بعد در حرم مطهر انجام می گیرد باز هم شاهد همکاری وزارت آموزش و پرورش باشیم و بتوانیم از بسترهای نرم افزاری این وزارت خانه برای ترویج معارف دینی بیشتر استفاده کنیم.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: جشن تکلیف آیینی است که تا آخر عمر دانش آموز در ذهنش باقی می ماند بنابراین هرچه باشکوه تر و بهتر برگزار شود تأثیر بیشتر بر ذهن افراد خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت آموزش و پرورش مانند جشن تکلیفی که برای دختران برگزار می‌شود برای پسران هم همین جشن را داشته باشیم و بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.