به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در این دیدار که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها مسئولان به قم مشرف و مردم قم از این نعمت متنعم می‌شوند، اظهار کرد: شهرهای دیگر از این نعمت الهی محروم هستند.

وی با بیان اینکه خانه بزرگان بیرونی و اندرونی دارد که بیرونی برای مراجعین مردمی و اندرونی برای خواص است، افزود: آیت الله بهجت فرمودند امام رضا علیه السلام هم بیرونی و اندرونی دارند که بیرونی ایشان مشهد و اندرونی خانه ایشان قم است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به زیارتنامه ای که امام رضا علیه السلام برای حضرت معصومه سلام الله علیها انشاء کرده اند، گفت: اینکه ایشان خودشان در حالی که امام معصوم هستند با این عبارات خواهر خود را زیارت می کنند و درخواست شفاعت در بهشت از این حضرت می کنند نشان دهنده اهمیت و عظمت شأن این بانوی با کرامت است.

همچنین سردار سلامی در این دیدار با بیان اینکه وجود مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای شهر قم با برکت است، اظهار کرد: زائران و دوستداران اهل بیت(ع) از همه جای عالم به اینجا می‌آیند و افرادی که همجوار ایشان هستند هم از وجود ایشان و هم از حضور و برکت علاقه مندان به اهل بیت(ع) بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه من علاقه خاصی به حضرت معصومه سلام الله علیها دارم و این را به خانواده خود هم گفته ام، افزود: شرافت، کرامت و معصومیت خاصی در این بارگاه نورانی است که انسان را به خود جلب می‎کند و شیفته این بارگاه می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بهانه آمدن ما به قم فقط زیارت است، افزود: من ارادت دلی و فوق العاده ای به حضرت معصومه سلام الله علیها دارم و احساس می‌کنم که در این حرم دعای انسان مستجاب است.