به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، علاقه‌مندان به آموزش های قرآنی و معارفی با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به آدرس Qhkarimeh.ir می توانند به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی در کلاسهای ترم زمستان این مرکز ثبت نام کنند.

رشته های قرآنی و معارفی که به صورت حضوری، مجازی، نیمه حضوری، آنلاین و آفلاین برای گروه سنی کودک و نوجوان و خواهران و برادران در ترم زمستان برگزار می شود، متعاقبا از طریق سایت مرکز قرآن و حدیث برای علاقه مندان اعلام خواهد شد.

ثبت نام کلاس های قرآنی و معارفی از ۱۲ دی ماه آغاز شده و شروع کلاس ها از ۹ بهمن ماه خواهد بود.

پذیرش کودکان در کلاس های قرآنی و معارفی از ۷ سال (۶ سال بالاتر) صورت می پذیرد و حضور در کلاس ها برای کودکان و نوجوانان به روشی برنامه ریزی شده که مکمل برنامه آموزشی مدرسه بوده و در برنامه درسی مدارس اختلال ایجاد نمی کند.

همچنین در ترم زمستان مانند ترم پاییز دوره هایی برای گروه سنی کودک و نوجوان دختران و پسران برنامه‌ریزی شده که خانواده‌ها با ثبت نام فرزندان خود در این رشته‌ها می‌توانند به تعمیق باورهای دینی و یادگیری فرهنگ دینی و قرآنی به فرزندان خود کمک کنند.

لازم به ذکر است، برادران برای دریافت پاسخ پرسش های خود در مورد دوره های قرآنی و معارفی می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند و خواهران نیز برای کسب اطلاع در مورد دوره ها می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاع در مورد دوره های آموزش مجازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.