مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به استقبال خوب خواهران از برنامه های قرآنی مرکز قرآن و حدیث کرمیه اهل بیت(ع) گفت: در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث در ترم زمستانی بیش از دو هزار قرآن آموز خواهر حضور دارند.

زهرا سادات مؤذن در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه ترم جدید قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است، گفت: در ترم جدید دو هزار ۳۱۰ قرآن آموز در گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال حضور دارند.

وی افزود: رشته هایی که خواهران در این ترم در آن ثبت نام داشته اند شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترتیل، ترجمه مفاهیم، صورت و لحن، قرائت، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، قرآن صاعد، مصحف و تربیت مربی قرآن کریم می شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: در ترم جاری هزار نفر در رشته‌های حفظ، قرائت، روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترتیل، صوت و لحن و ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و تربیت مربی حضور دارند که از این تعداد هزار و ۱۳۲ نفر شامل ۲۷۶ کودک و نوجوان و ۸۵۶ جوان و بزرگسال در رشته قرائت، ۷۰۲ نفر شامل ۱۶۴ کودک و نوجوان و ۵۳۸ جوان و بزرگسال در رشته حفظ، در رشته ترجمه و مفاهیم نیز ۳۸۳ نفر و در رشته تربیت مربی ۹۳ نفر خواهر حضور دارند.

مؤذن یادآور شد: استقبال گروه های سنی مختلف از برنامه های مرکز قرآن و حدیث، آن را به یکی از قطب های قرآنی در کشور تبدیل کرده است و همه ساله عده زیادی قرآن آموز از این مرکز فارغ التحصیل می شوند.

انتهای پیام/۱۱۲