به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محسن آمره در گفت و گویی در رابطه با فعالیت موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در کاظمین اظهار کرد: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها امسال برای اولین بار در ایام شهادت امام کاظم علیه السلام اقدام به برپایی موکب در جوار حرم مطهر امام هفتم (ع) کرده است.

وی با بیان اینکه این موکب از روز جمعه ۲۳ رجب تا یکشنبه ۲۵ رجب به مدت ۳ روز برپا خواهد بود، افزود: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها روزانه در سه وعده غذایی اطعام غذا خواهد داشت و به زائرانی که وارد حرم مطهر امام کاظم علیه السلام می شوند از طرف دختر ایشان خدمات فرهنگی و پذیرایی ارائه می دهد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: از دیگر خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود اجرای مراسم عزاداری و برپایی نماز جماعت با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است.

وی گفت: در شب شهادت امام کاظم علیه السلام نیز مراسم عزاداری با حضور خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام در این موکب برگزار می شود و همچنین پذیرایی و خدمات دهی این موکب به زائران و عزادارن تا شام شهادت امام هفتم(ع) ادامه خواهد داشت.