به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حسن فرقانی در گفت و گویی به برنامه مراسم جشن اعیاد ابتدای ماه مبارک شعبان اشاره و اظهار کرد: از شنبه تا سه شنبه به مدت چهار روز مراسم جشن در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برپا خواهد بود.

وی گفت: مراسم شنبه شب مصادف با شب میلاد امام حسین علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی نژاد، برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: یکشنبه مصادف با سالروز میلاد امام حسین علیه السلام مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی و مداحی محمد ریحانی، مراسم قبل از مغرب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی سبزواری و مداحی محمدرضا شمس آبادی و مراسم بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حسن حیدرزاده قمی برگزار می شود.

وی افزود: دوشنبه مصادف با روز ولادت حضرت عباس علیه السلام مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا مقیسه و مداحی رسول محمدی، مراسم قبل از مغرب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی و مداحی قاسم جباری و مراسم بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمیرهاشم حسینی و مداحی علی مالکی نژاد دنبال می‌شود.

فرقانی گفت: سه شنبه همزمان با سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام مراسم قبل از ظهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جواد ربانی اصفهانی و مداحی مهدی نجفی، مراسم قبل از مغرب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله رزاقی و مداحی مرتضی علیزاده و مراسم بعد از نماز عشا با سخنرانی آیت الله شب زنده دار و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با شعر خوانی، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای متبرکات فاطمی همراه خواهد بود و این مراسم به صورت زنده از صفحات مجازی آستان مقدس به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.