به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت واحد خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت در ایام نوروز ۱۴۰۱ نشست های بصیرتی «شب‌های عبرت» شامل  گفتمان تاریخ انقلاب و استکبار ستیزی در این آستان مقدس برگزار می شود.

این نشست ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مقبره شیخ فضل الله نوری واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت به صورت تبلیغ چهره به چهره توسط کارشناس مستقر در این مقبره اجرا می شود.

همچنین مقبره شیخ فضل الله نوری صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی مراجعه کنندگان در ایام نوروز باز است و یک کارشناس تاریخ انقلاب پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم در این زمینه خواهد بود.

گفتنی است شیخ فضل الله نوری عالم مجاهدی بود که عمر خود را صرف مبارزه با استکبار کرد و با اعتقاد به اسلام سیاسی با مشروطه خواهان مخالف و معتقد بود که تمامی قوانین جامعه باید بر اساس احکام اسلام تنظیم شوند.

شهید شیخ فضل الله نوری در سال ۱۲۸۸ در تهران توسط موافقان مشروطه به دار آویخته شد و پیکر او پس از شش ماه که در منزلش دفن بود به قم منتقل و در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد و اکنون مقبره او به محلی برای روشنگری علیه استعمار و استکبار تبدیل شده است.