به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی هم‌زمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در آیین ترتیل خوانی  حرم بانوی کرامت اظهار داشت: یکی از نکات مورد نظر در جزء هفتم ایمان به آیات و نشانه‍‌های الهی است که در سوره انعام و جزء هفتم به بسیاری از نشانه های اشاره شده و از افرادی که نسبت به این نشان ها بی توجه هستند یاد می شود.

وی افزود: یکی از عوامل گرفتاری های امت ها این است که دست خداوند و قدرت لا یزال الهی را در وقایع مختلف مشاهده نمی کنند که در آیه ۴۹ سوره انعام به آن اشاره شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در آیه ۴۹ سوره انعام خداوند می فرماید کسانی که نشانه های ما را انکار و تکذیب می‌کنند گرفتار عذب الهی خواهند شد.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: اگر امت ها به  قدرت  و حمایت خداوند توجه کنند روز به روز قدرتمندتر خواهند شد.

وی یادآور شد: آنهایی که ایمان بیاورند خداوند مدافع آن ها است چرا که ایمان آوردن به ذات و نشانه های خدا باعث اقتدار می‌شود.

حاج ابوالقاسم در ادامه گفت: در سوره انفال آیه ۲۶ آمده است که خداوند خطاب به مسلمانان می فرماید به یاد بیاورید زمانیکه ضعیف بودید و تعداد کم داشتید و گرفتار نا امنی بودید در حالی که خداوند به شما پناه داد و یاری نمود.

سخنران حرم بانوی کرامت اظهار داشت: توجه به قدرت نمایی های خداوند در بزنگاه های تاریخی باعث اقتدار می شود همانگونه که مردم ایران قدرت نمایی خدا در انقلاب و پیروزی انقلاب را مشاهده کردند و با دست خالی در مقابل رژیم مسلح پیروز شدند.

وی افزود: مردم ایران قدرت نمایی خداوند را در ماجرای طبس و در هشت سال دفاع مقدس دیدند و توانستند مقابل ۴۰ کشور استقامت کنند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: جوانان میهن اسلامی در پیشرفت های نظامی و علمی مقابل تحریم ها و تهدید ها قدرت خدا را مشاهده کردند و امروز کشور ایران در عرصه های نظامی و علمی در سطح بین المللی پیشتاز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: شهدای این مرز و بوم همچون شهید سلیمانی از جلوه های قدرت الهی هستند چرا که تجلی قدرت شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر و قدرتمندتر شده است.

وی افزود: شهدای بزرگوار حادثه تروریستی حرم رضوی از نشانه‌های الهی بودند و اگر چه این دو شهید خود را وقف حاشیه شهر مشهد و فقرا کردند اما خداوند این دو شهید را از حاشیه شهر به متن تمام ایران آورد و در قلوب مردم ایران جاودانه کرد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دشمنان حقیقت قدرت الهی را درک نخواهد کرد و بیچاره ها تصور می کنند با جنایت ها به اقتدار امت اسلام آسیب خواهند زد و با حرکت کورکورانه بین دو ملت ایران و افغانستان فاصله خواهند انداخت در حالی که این حادثه باعث اتحاد بیشتر دو ملت ایران وافغانستان شده است.

وی افزود: نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه با عنایت الهی به نقشه‌ای برای تضعیف خودشان تبدیل می شود و عامل اتحاد مضاعف میان امت اسلام خواهد شد.