به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت‌الله سعیدی در ابتدای درس خارج فقه مکاسب محرمه که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام اظهار کرد: ایشان می فرمایند خداوند به زودی دنیا و آخرت را برای ما و شیعیان ما فراهم می کند و آنها را به بهشت پرنعمت وارد و دشمن را به دوزخ می‌افکند.

وی با بیان اینکه اهل بیت در نگهداری و صیانت از شیعه اهتمام زیادی داشته اند، گفت: به ویژه در زمانی که دشمنان با اهل بیت(ع) و آثار و معارفشان دشمنی می‌کردند ممکن بود شیعیان دچار ناامیدی شوند و از اعتقادات خود دست بکشند و خود ناامیدی باعث شک و تردید در اصل اعتقاداتشان شود بنابراین اهل‌بیت(ع) بیش از پیش لازم می دیدند که شیعیان را حفظ کنند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، دنیا را مکانی برای امتحان دانست و گفت: این حوادث در دنیا به طور طبیعی وجود دارد و ما باید به این باور برسیم که عاقبت مال متقین است و سرانجام دشمنان به دوزخ می‌روند.

وی ادامه داد: اینکه بدانیم افرادی که در زمان اهل بیت(ع) با ایشان دشمنی کردند و اکنون در چه جایگاهی هستند و اهل بیت(ع) نیز چه جایگاه رفیعی در میان مردم دارند فرصتی برای عبرت آموزی است.

سعیدی با تأکید بر اینکه عده کمی از بندگان خدا عبرت می گیرند، گفت: هنوز هم تکفیری ها برای تخریب قبور و آثار اهل بیت(ع) و تضعیف و به شهادت رساندن شیعیان تلاش می‌کنند و از عاقبت کار خود غافل هستند.