به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زندگی در عصر ارتباطات بیش از هر زمانی اهمیت ارتباطات و روابط عمومی را به صورت مستمر بر ما متذکر می شود و ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه ای برای توجه مضاعف به این مهم در جامعه اسلامی است.

فعالان این عرصه علاوه بر حراست از حریم سازمان ها در عرصه بیرونی، با ارزیابی فعالیت‌های نهاد مربوط و ارائه تحلیلی صحیح، در مسیر برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز این مرز و بوم نقش آفرین هستند. امید است فعالان این عرصه به وظیفه ذاتی خود که ایجاد حلقه‌ وصل بین مردم و مسئولان هستند، به بهترین شکل جامه عمل بپوشانند و در مسیر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اثرگذار باشند.

اینجانب ضمن تقدیر از تمام فعالان این عرصه و صاحبان اندیشه و قلم، در حرم ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند منان توفیق خدمت رسانی بیش از پیش در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی را برای ایشان مسئلت می نمایم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم
سید محمد سعیدی