به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین احمدی معاون فرهنگی و حجت الاسلام قاسمی مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت روز گذشته با محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در محل دفتر وی دیدار و گفت وگو کردند.

سید مرتضی موسویان رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر در این رابطه گفت: این دیدار به منظور تعامل بیشتر و هم افزایی آستان مقدس بانوی کرامت و شبکه قرآن و معارف سیما برای پخش برنامه‌های این آستان مقدس در دهه کرامت از شبکه قرآن برگزار شد.

وی افزود: طی این دیدار مقرر شد که ویژه برنامه ایوان بهشت از حرم مطهر بانوی کرامت از سه شنبه ۱۰ خرداد تا جمعه ۱۳ خرداد هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت در ادامه افزود: همچنین برای پخش زنده مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر حرم بانوی کرامت در شب میلاد این حضرت، مراسم شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و مراسم خطبه خوانی خادمان حرم مطهر در روز میلاد بانوی کرامت هماهنگی لازم صورت گرفت.

وی گفت: طی هماهنگی صورت گرفته در طول دهه کرامت یک واحد سیار از شبکه قرآن و معارف سیما در حرم مطهر حضور داشته و به تولید برنامه خواهد پرداخت.