به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حرم مطهر بانوی کرامت در دهه کرامت میزبان شبکه های مختلف صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای خواهد بود و بیش از ۲۰ عنوان برنامه از حرم مطهر به روی آنتن رفته یا خواهد رفت.

شبکه یک سیما با برنامه همسایه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰:۱۵ صبح از حرم مطهر بانوی کرامت مهمان نگاه علاقه مندان به اهل بیت (ع) بوده است.

شبکه دو سیما نیز با برنامه به تو از دور سلام در روزهای سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و جمعه با پخش دعا ندبه از ساعت ۶ تا ۸ صبح از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش برنامه داشته است.

شبکه سه سیما هر روز تا ۱۵ خردادماه حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد از حرم مطهر بانوی کرامت برنامه مناجات سحرگاهی را خواهد داشت و همچنین برنامه سمت خدا را در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز ظهر و برنامه مهمان دل را در عصر روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۱۸ تا ۱۹ پخش خواهد کرد.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز برنامه ایوان بهشت را از سه شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۳ از حرم مطهر تولید خواهد کرد و در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه تقرب را از ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن برده است و همچنین برنامه های تعویض پرچم گنبد مطهر، برنامه مراسم شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و مراسم خطبه خوانی خادمان در روز میلاد بانوی کرامت را نیز به صورت زنده پخش شده است.

شبکه شما نیز در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برنامه آستان فاطمی را از ساعت ۱۲ ظهر و ویژه برنامه دهه کرامت را از ساعت ۲۲ ، روز میلاد بانوی کرامت ویژه برنامه کارشناس محور را از ساعت ۹ تا ۱۰ و عصر میلاد حضرت معصومه جشن دختران آفتاب را از ۱۷ تا ۱۸:۳۰ منعکس کرده است و صبح جمعه نیز از ساعت ۶ تا ۸ صبح دعای ندبه حرم مطهر بانوی کرامت را پخش زنده خواهد کرد.

شبکه ۵ برنامه تا نیایش را روزهای سه شنبه و چهارشنبه ظهر و برنامه پروانه را در بامداد چهارشنبه ساعت۰۰:۳۰، شبکه افق پوشش مراسم شب میلاد را از حرم مطهر بانوی کرامت و شبکه نسیم برنامه خندوانه را با موضوع روز دختر و حضرت معصومه سلام الله علیها به روی آنتن برده‌اند.

شبکه استانی قم نیز هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از حرم مطهر بانوی کرامت برنامه حدیث کرامت را پخش می‌کند و مراسم تعویض پرچم، مراسم شب و شام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم خطبه خوانی خدام حرم مطهر در روز میلا، مراسم جشن دختران آفتاب در عصر روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها را به صورت زنده پخش کرده و جمعه مراسم دعای ندبه حرم مطهر نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین رادیو قم و قران از ساعت ۱۰ تا ۱۱ روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، رادیو معارف مراسم شب و شام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها ، رادیو فرهنگ در ساعت های ۱۳ و ۱۸ روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، از حرم مطهر بانوی کرامت پوشش رسانه ای داشته‌اند.

شبکه های ماهواره ای هدایت، ولایت، اسلام اصیل، کربلاء، امام علی و سحر آذری نیز در در طول دهه کرامت از حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برنامه خواهند داشت و علاوه بر آن کلیپ های تولید شده در اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت شامل کلیپ ملیکه قم، کلیپ فدای دخترم و پویش فدای دخترم از رسانه های مختلف پخش خواهد شد.