به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام حسین زاده در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری سومین دوره از طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم اظهار کرد: در قالب این طرح همزمان با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام ۷۲ نفر از دختران کم توان یا معلول ذهنی و جسمی حرکتی به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

وی افزود: این برنامه زیارتی به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت و مجموعه های خیریه در قالب طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم برگزار شد.

دبیر ستاد دهه کرامت آستان مقدس فاطمی ادامه داد: این برنامه سومین دوره از اردوهای زیارت به نیابت از حاج قاسم در حرم مطهر بانوی کرامت است که دو دوره گذشته با حضور جانبازان و بیماران ضایعه نخاعی رقم خورده بود.

وی گفت: سومین دوره از طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم به مناسبت دهه کرامت که با روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر آغاز می شود با حضور دختران کم توان جسمی و ذهنی برگزار شده است.

حسین زاده افزود: زیارت ضریح مطهر بانوی کرامت از نزدیک و شرکت در مراسم جشن، اهدای متبرکات فاطمی و صرف نهار در مهمانسرای فاطمی از جمله برنامه های این طرح بود.