به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اومارو دوگاری مومونی شهردار و رئیس شورای شهر نیامی پایتخت کشور نیجر و هیأت همراه به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کردند.

این بازدید در قالب برنامه حرم شناسی برگزار و این هیأت با جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان یک دختر در میان اهل بیت(ع) آشنا شدند و از اینکه در اسلام یک دختر محور علم و فضیلت در یک جامعه شده است آگاهی یافتند.

این گروه پس از آشنایی با حرم و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها در دفتر اداره امور بین الملل حرم مطهر حضور یافتند و با اهدای یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی و هدایای متبرک دیگر از آنان تقدیر شد.

گفتنی است این هیأت شامل دوگاری مومونی شهردار نیامی، حامیدو عبدو شهردار منطقه ۱ نیامی، حامیدو سیدو شهردار منطقه ۳ نیامی، فوسینی اوثمانا رئیس دفتر شهرداری نیامی، عمان اومارو مدیر مطبوعات و ارتباطات شهرداری نیامی، بلکو ابراهیم قائم مقام شهردار نیامی، خانم تانکاری رحامانا میگیزو مدیر منابع مالی شهرداری نیامی و جمعی از همراهان از کشور نیجر بود و این افراد پس از بازدید از حرم مطهر بانوی کرامت شام را مهمان مهمانسرای حضرت معصومه سلام الله علیها بودند.