به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت‌وگویی پیرامون خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت در دهه ولایت و امامت اظهار کرد: از عید قربان تا عید غدیر در صحن جواد الائمه علیه السلام نمایشگاه ویژه غدیر به همراه روایتگری از واقعه غدیر برپا است.

وی  ادامه داد: از دیگر خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در دهه ولایت و امامت اختصاص نمایشگاه دائمی حریم حرم واقع در پارکینگ شرقی حرم مطهر به روایتگری زندگانی حضرت معصومه سلام الله علیها با رویکرد غدیر است که همه روزه عصرها به زائران خدمت رسانی دارد.

مسئول واحد خدمات فرهنگی افزود: از دیگر برنامه های فرهنگی حرم مطهر پاسخگویی به شبهات اعتقادی پیرامون غدیر است که در دفاتر پاسخگویی به مسائل شرعی توسط کارشناسان این بخش انجام می شود.

وی به برگزاری نشست بصیرتی مرتبط با غدیر در مقبره شیخ فضل الله نوری در روز ۲۲ تیرماه اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های اداره خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت در دهه ولایت و امامت برگزاری نشست های شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها برای کاروان های زیارتی در سالن امام خامنه ای است که با هماهنگی با اداره خدمات فرهنگی انجام می شود.