به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به آیه مبارکه «ان الله و ملائکته یصلون علی النبی، یا ایها الذین آمنوا صلوا علیه و سلموا تسلیما» اظهار کرد: خداوند در این آیه ذکری را به ما یاد می دهد که ذکر خود خدا و ملائکة الله است.

وی گفت: پیامبر صلوات الله علیه و آله احتیاجی به این ذکر ندارند بلکه این ذکر رابطه ای است بین ما، خداوند، فرشتگان و پیامبر و ائمه علیهم السلام؛ خداوند می خواهد که ما با هم انسجام و ائتلافی داشته باشیم که از الفت و رحمت اسلامی نشأت گرفته باشد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: بنا نیست که ما بر اساس مسائل سیاسی و مصالح حزبی و گروهی با هم متحد باشیم بلکه باید بر اساس نظام هستی یک هماهنگی با هم داشته باشیم که این هماهنگی سبب اتصال ما به منبع وحی الهی باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که به پیامبر صلوات الله علیه و آله و اهل بیت ایشان درود می فرستند دارای مراتبی هستند، گفت: مهم این است که هدف از صلوات اتحاد، همبستگی و انسجام بین امت اسلام است و در روایت هم دارد که صلوات بر پیامبر و آل ایشان نفاق را از بین می برد.

سعیدی با بیان اینکه ما باید در هفته وحدت ضرورت وحدت را درک کنیم، گفت: هرچه نفع و برکت است در اتحاد و انسجام است بنابراین اگر به دنبال پیشرفت و منافع ملی هستیم باید انسجام خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می کنیم که از طوائف مختلف در آن زندگی می کنند و همه هموطن هستیم، افزود: ما نمی گوییم که مواضع خود را نشناسیم و تبیین نکنیم ولی باید در حد روشنگری و معرفی پیامبر صلوات الله علیه و آله و ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام به مردم باشد و هر کسی خواست ایمان می آورد و هر کسی نخواست ایمان نمی آورد و تکلیف هر کسی را در آخرت مشخص می کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در دنیا خدا می پسندد که تمام مسلمانان با هم متحد و منسجم باشند و بهترین منادی و ترسیم کننده خط وحدت و انسجام رهبری معظم انقلاب هستند.