به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۳ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدباقر طباطبایی نژاد، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن رمضانی و چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر محسنی برگزار می شود و روز چهارشنبه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم علی بهادری مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین شهامت، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدهادی هدایت، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم به همراه مداحی علی پیله وران و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام حائری پور و مداحی محمدرضا شمس آبادی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، میرباقری و احتشام کاشانی و چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب با مداحی بنی فاطمی و میرجعفری و سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای رضا ایزدی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و قرائت دعای محمدجواد احمدی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین توسط محمدرضا شمس آبادی انجام خواهد شد.