به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، صبح امروز ۲۳ ربیع الاول به رسم هر ساله صحنه ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم و استقبال باشکوه مردم قم از بانویی عالمه از خاندان اهل بیت علیهم السلام که منشأ برکات فراوان نه تنها برای قم بلکه برای اسلام و ایران بودند بازسازی شد.

ورود باشکوهی که در سال ۲۰۱ هجری قمری واقع شده بود و مردم و بزرگان شهر قم که عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بودند در خارج شهر به استقبال حضرت معصومه سلام الله علیها رفتند و تا سکونتگاه ایشان در منزل موسی بن خزرج قمی حضرت را مشایعت کرده و ۱۷ روز به خادمی از ایشان پرداختند.

امروز نیز مردم و بزرگان شهر مقدس قم به احترام بانوی کرامت در چهار راه معصومیه قم به استقبال کاروان نمادین این بانوی با کرامت و عظمت رفتند و این کاروان را تا حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همراهی کردند تا بگویند هنوز هم مانند سال ۲۰۱ عاشق خاندان اهل بیت علیهم السلام هستند و به همان عهد و ارزش ها پایبندند.

امسال هم خادمان حرم بانوی کرامت در میان خیل عظیم مردم ولایتمدار قم مسیر ورود کاروان حضرت معصومه سلام الله علیها به قم را گلباران و فضای شهر را با مشک و عود معطر کردند و بر شکوه این آیین افزودند.