به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت دومین نشست هم اندیشی مبلغان طرح هادیان کریمه با حضور حسین یکتا و ۱۲۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر فعال در این طرح شب گذشته در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

این نشست با محوریت ضرورت جهاد تبیین و تبلیغ چهره به چهره به ویژه در شرایط اخیر کشور برگزار و بر نقش روحانیون و طلاب در روشنگری جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تأکید شد.

همچنین در این نشست با مرور سیر تحولات انقلاب اسلامی ایران و دشمنی دشمنان در عرصه های مختلف به اهمیت فعالیت های جهادی و مردمی برای مقابله با توطئه دشمنان اشاره و تأکید شد که با گفت‌وگو و محبت در قالب جهاد تبیین می شود مردم را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کرد.

گفتنی است نشست اول هم اندیشی مبلغان هادیان کریمه نیز در ماه گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شده و این نشست ها به صورت دوره ای ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است هادیان کریمه گروهی از طلاب مبلغ هستند که به صورت چهره به چهره در مبادی ورودی حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و به تبلیغ چهره به چهره با زائران برای پاسخ به سؤالات و شبهات آنان می پردازند.