به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت‎‌وگویی با اشاره به نصب QR کد در محل قبور علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این اقدام به همت واحد خدمات فرهنگی با همکاری اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات حرم مطهر در راستای معرفی علمای مدفون در حرم مطهر انجام شده است تا زائران به راحتی با زندگینامه علمای مدفون در حرم آشنا شوند.

وی گفت: زائران می‌توانند با اسکن کد نصب شده در مسجد بالاسر، به وسیله تلفن همراه خود، لیست علمای مدفون در آن محل را مشاهده کنند و با انتخاب هر کدام از علما، زندگی نامه و آثار و تألیفات آنان به همراه تصاویر موجود از آن عالم را دریافت کنند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ۷۸ نفر از علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر در مرحله اول این طرح معرفی شده اند، افزود: تا پایان سال برای تمامی علمای مدفون در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در کلیه صحن‌ها و رواق‌ها QR کد تعریف و نصب می شود.

وی ادامه داد: چنانچه فردی عکس و تصویری از علمای مدفون در حرم مطهر بانوی کرامت دارد می تواند با واحد خدمات فرهنگی حرم مطه به شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ تماس بگیرد.