به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت و گویی خبری اظهار کرد: در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام جمعی از طلاب آموزش دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب «هادیان کریمه» در این آستان مقدس به تبلیغ چهره به چهره در میان زائران می پردازند.

وی افزود: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت، پرهای مشکلی و کارت مخصوص شناخته می شوند همه روزه در دو نوبت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۸ تا ۲۲ در ورودی های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مستقر هستند و در رابطه با سبک زندگی حسینی و لازمه های آن با مردم سخن می گویند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: با توجه به این که هفته اول محرم هفته امر به معروف ونهی از منکر نامیده شده است «هادیان کریمه» نیز در این راستا در قالب های دوستانه و صمیمی تذکرات لازم را به زائران حرم مطهر می دهند.

وی با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم در مناسبت های گذشته، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم نیز پاسخ می دهند که مورد استقبال زائران به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

انصاری گفت: این طرح در دهه اول ماه محرم هر روزه اجرا می شود و بعد از دهه اول محرم هم در روزهای سه شنبه، چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ایام مناسبتی ادامه خواهد داشت.