به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مرتضی انصاری در گفت و گویی خبری با اشاره به برپایی نمایشگاه بصیرت و مقاومت اظهار کرد: این نمایشگاه به همت واحد خدمات فرهنگی حرم و به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ورودی سالن امام خامنه ای واقع در صحن صاحب الزمان عج الله فرجه الشریف، حرم مطهر برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف بصیرت افزایی برپا شده است، گفت: غرفه غرقاب شامل سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با افول غرب و بیان جنایات آمریکا و غرب، غرفه عکس یادگاری با حاج قاسم، غرفه وصیت نامه حاج قاسم و غرفه چادر یادگار مادر در رابطه با عفاف و حجاب از جمله غرفه های این نمایشگاه بصیرتی است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: از مهمترین برنامه های این نمایشگاه اجرای کلیپ های چند رسانه ای با موضوع اغتشاشات اخیر و وقایع روز کشور در سالن امام خامنه ای است.

وی با بیان اینکه فاز اول این نمایشگاه از آغاز دهه بصیرت تا پایان دی ماه است ، گفت: بازدید از نمایشگاه بصیرت و مقاومت برای عموم زائران آزاد است و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.