به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در ادامه دیدارهای هفتگی با نوجوانان و دانش آموزان پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با جمعی از دانش آموزان برتر قرآنی استان قم دیدار کرد.

وی با بیان اینکه چهره های قرآنی وظیفه سنگین‌تری نسبت به سایر افراد دارند، اظهار کرد: قرآن همانطور که برای قاریان و حافظان افتخار است برای آنها به همان اندازه مسئولیت می آورد از این رو باید خود را نسبت به قرائت قرآن و عمل به احکام و راه‌های هدایتی که در آن وجود دارد مکلف بدانیم.

تولیت حرم مطه بانوی کرامت با بیان اینکه در روایات نقل شده است که فضه خادمه بعد از شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها جز با کلمات قرآن سخن نمی گفت، افزود: ما هم باید ارتباط خود را با قرآن افزایش دهیم و از اهل بیت علیهم السلام و رفتارهای مورد پسند آنان الگو بگیریم و قرآن را در زندگی جاری و ساری کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نوجوانان در برنامه های مختلف مذهبی و انقلابی استفاده شود، گفت: این برای ما افتخار است که حضور نوجوانان را در عرصه های مذهبی و انقلابی شاهد باشیم و این حضور باید پر رنگ تر شود.

همچنین در ابتدای این دیدار دانش آموزان نیز به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و پیشنهادات خود در حضور آیت الله سعیدی پرداختند.