به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت به دنبال انتصاب سیدمحمد آقامیری به عنوان استاندار قم، این سمت را به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی
قال الصادق عليه السلام « قُم بَلَدُنا وَ بَلَدُ شِيعَتِنا مُطَهَّرةٌ مُقَدَّسَةٌ؛ قم، شهر ما و شهر شيعيان ما و پاك و مقدس است».
جناب آقای دکتر آقامیری
سلام علیکم
اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتصاب حضرتعالی که از اهالی قم هستید را به سمت استانداری این شهر مقدس تبریک می گویم و از خداوند متعال دوام توفیق را برای شما خواستارم.
قم آشیانه اهل بیت علیهم السلام و محل حضور و پناه شیعیان حقیقی است. اهل قم در روایات به اهل رکوع و سجود، قیام و قعود، تفقه در دین، فهم حقایق و عبادت خداوند معرفی شده اند بنابراین انتظار ما و مردم متدین قم این است که تمام همت شما در این منصب در جهت حفظ فرهنگ اصیل و انقلابی مردم قم و تعالی ابعاد فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سایر شئون زندگی مردم این شهر صرف شود.
امیدوارم با استعانت از خدا و اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در خدمت به مردم شریف قم موفق بوده و در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشید.
سیدمحمد سعیدی
امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس قم