به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کبری دلیر با اشاره به ارادت خاص شهید ایمانی به حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: شهید ایمانی به تأسی از حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما همواره از حریم ولایت دفاع و در مسیر ولایت حرکت می کرد.

مادر شهید ایمانی تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از دیگر شاخصه های شخصیتی این شهید والا مقام عنوان کرد، افزود: گذر از فتنه های آخر الزمان در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه است و شهید ایمانی اعتقاد راسخی به تبعیت بی‌چون چرا از ولایت فقیه داشتند.

دفاع از اسلام و ولایت فقیه کربلای امروز ملت ایران

وی با بیان اینکه کربلای امروز ملت ایران دفاع از ارزش های اسلامی، حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: دشمن امروز به دنبال تجزیه کشور و براندازی نظام است؛ بنابراین وظیفه و رسالت آمروز ملت مانند شهدا حرکت در مسیر ولایت و پاسداری از ولایت فقیه است.

وی افزود: اخلاق حسنه و خوش رویی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید ایمانی است و این شهید والامقام چه در مقام خدمت به زائران آستان مقدس بانوی کرامت و چه در زندگی شخصی خود با خوش رویی و خوش اخلاقی با دیگران برخورد می کردند.

شهید ایمانی مشتاق شهادت بود/ دستگیری از مردم شاخصه شخصیتی شهید ایمانی

مادر شهید ایمانی با اشاره به اینکه شهید ایمانی مشتاق شهادت و در آرزوی شهادت بود، تصریح کرد: شهید ایمانی در جست و جوی شهادت بود ولی این شوق به شهادت موجب غفلت ایشان از حال مردم نبود بلکه ایشان همواره دستگیر نیازمندان بود و از مردم دستگیری می کرد.

غفلت از مسائل فرهنگی شهید ایمانی را تا بستر بیماری پیش می‌برد

دلیر با تاکید بر اینکه غفلت مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی موجب پژمردگی و ناراحتی شهید و گاهی موجب مریضی ایشان می شد، ادامه داد: شهید ایمانی در ترویج ارزش های اسلامی در جامعه تلاش می کرد و خستگی ناپذیری در نشر ارزش های اسلامی در جامعه در راستای بهبود وضعیت فرهنگی از دیگر اوصاف شخصیتی این شهید است.

مادر شهید ایمانی یادآورشد: شهید ایمانی بر تربیت دختران باحیا، عفیف و مومن و با حجاب به عنوان‌ مربیان نسل آینده تاکید ویژه ای داشتند و معتقد بودند که حریم ها از همان دوران خردسالی باید به دختران اموزش داده شود؛ چرا که دختران مربیان و پرورش دهندگان نسل صالح و سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند.