به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها دوره‌ی فشرده‌ی آمادگی و تقویت اطلاعات مفاهیم قرآنی حافظان قرآن کریم را جهت آمادگی برای آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان برگزار می کند.

این دوره فشرده آموزشی بر اساس کتاب سه جلدی ترجمه و‌ مفاهیم قرآن کریم ویژه حافظان خواهر برگزار خواهد شد و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ثبت نام کرده باشند.

این دوره آموزشی به دو شیوه حضوری و آفلاین برگزار شده و دوره حضوری بعد از ماه مبارک رمضان و دوره آفلاین در ایام عید و ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی در روزهای یکشنبه و سه‌سنبه از ۱۰:۴۵ تا ۱۲ برای علاقه‌مندان در مدت ۲۰ تا ۲۵ جلسه آموزشی برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره از سراسر کشور برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۶ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها به عنوان یکی از قطب های مهم قرآنی کشور دوره های آموزشی قرآنی و معارفی را به صورت حضوری، نیمه حضوری، آنلاین، آفلاین، مجازی، مطالعاتی و تلفنی برای گروه های سنی مختلف برگزار می‌کند و علاقه مندان سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.