به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلامالله علیها، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در گفت و گویی خبری با اشاره به محل استقرار زائران در مراسم احیاء شبهای قدر در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: محل استقرار برادران شبستان امام خمینی(ره)، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن امام هادی علیه السلام خواهد بود.

وی افزود: برای استقرار خواهران صحن امام رضا علیه السلام، بالکن های شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون و شبستان ها و نیمه جنوبی صحن مسجد اعظم آماده‌سازی شده است.

مدیر حرم مطهر ادامه داد: برای استقرار مشترک خواهران و برادران به صورت خانوادگی  نیز صحن پیامبر اعظم(ص)، صحن جواد الائمه علیه السلام، میدان آستانه و خیابان شهید آیت الله نمر مهیا شده است.

وی ادامه داد: تمامی محل های استقرار ویژه خواهران و برادران مفروش خواهد شد و بخشی از صحن های پیامبر اعظم(ص) و جواد الائمه علیه السلام نیز برای حضور خانواده ها مفروش خواهد بود، بخشی از میدان آستانه که برای خانواده‌ها است مفروش شده و خیابان شهید آیت الله نمر نیز بدون فرش است و زائران برای نشستن در این مکان ها زیرانداز به همراه داشته باشند.

فلاحی ادامه داد: با توجه به محدودیت های ترافیکی در شب های قدر و کمبود پارکینگ حتی المقدور زائران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آوردن وسایل حجیم به حرم مطهر خودداری کنند.