به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خانواده شهیدان محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت و در دیدار دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس قم، مدال نقره المپیاد کامپیوتر کشوری شهید صالحه را به موزه آستان مقدس اهدا کردند.

 آیت الله سیدمحمد سعیدی در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: یکی از ویژگی های حضرت معصومه سلام الله علیها که کمتر گفته می شود این است که ایشان دختر شهید بودند و با وجود مصیبت‌هایی که برای پدر ایشان اتفاق افتاد ایشان روحیه خود را از دست نداده و با اراده و عزم قوی راه پدر، برادر و اجدادشان را ادامه دادند.

وی با اشاره به عالمه بودن حضرت معصومه سلام الله علیها، ایشان را به زبان امروزی نخبه علمی دانست و گفت: در تاریخ نقل شده که در آن زمان حضرت معصومه همسر شایسته ای پیدا نکردند و این نشان دهنده مظلومیت، مهجوریت و غربت ایشان در آن ایام است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند فرموده است در کارهای خیر و تقوا همکاری و هم افزایی داشته باشید، افزود: کار خیر و تقوا باید مستمر و در همه ابعاد زندگی باشد زیرا برخی ممکن است در برخی عرصه ها تقوا داشته باشند و در عرصه های دیگر نه و یا در بخشی از عمر خود تقوا داشته باشند و در بخش دیگری نه بنابراین مهم این است که تقوا و کار خیر مستمر و گسترده باشد.

وی با بیان اینکه عاقبت به خیری خواسته همه ما است، گفت: عاقبت به خیری یک شعار نیست بلکه یک حرکت، عزم و اراده است و نیاز به مراقبت و تلاش دارد و باید آن را جدی بگیریم.

در ابتدای این دیدار پدر شهید محمد صالحه با بیان اینکه محمد صالحه در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم بود گفت: این شهید از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ ،۵ مدال علمی جهانی و ملی را کسب کرده بود و با وجود موفقیت های علمی و مهاجرت به کشور کانادا پیرو ولایت فقیه و دوستدار نظام اسلامی بود.

همچنین مادر شهید صالحه نیز در این دیدار با اشاره به اخلاص و تقوای شهیدو همسرش گفت: خوب است که این شهدا برای جوانان کشور الگو شوند و بیشتر به سبک زندگی این شهدا پرداخته شود.

گفتنی است در انتهای این دیدار از خانواده شهید صالحه با اهدای هدیه ای از طرف آستان مقدس بانوی کرامت تقدیر شد.