به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در راستای ترویج مهارت درست خوانی قرآن کریم دوره آموزشی «درست خوانی قرآن کریم» را در قالب ویدیویی برای علاقه‌مندان سراسر کشور برگزار می‌کند.

در این دوره آموزشی که با تدریس حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی برای علاقه مندان برگزار می شود؛ قرآن آموزان در قالب ویدیو های چند دقیقه ای مهارت آموزش خواندن حروف مختلف را فرا می گیرند.

قرائت سوره‌های مختلف قرآن، آموزش تلفظ حروف مختلف قرآنی و قرار دادن برنامه تکرار و تمرین در قالب ویدئو کلیپ صوتی و تصویری از مهم‌ترین روش‌های آموزش مهارت درست خوانی قرآن کریم در قالب این دوره به علاقه‌مندان و اعضای کانال مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت است.

این کلیپ های آموزشی همزمان با روزهای شنبه درکانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @Qhkarimeh بارگذاری می شود.

یادآوری می شود، علاقه مندان با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث می توانند از دوره‌های مختلف آموزشی مرکز که به صورت ویدیو کلیپ های کوتاه در کانال مرکز قرار داده می شود، استفاده کنند و با ثبت نام در دوره های مختلف و گذراندن دوره ها به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مطالعاتی می‌توانندگواهینامه پایان دوره در رشته های مختلف قرآنی از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها دریافت کنند.

لازم به ذکر است، فراگیران قرآنی با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس qhkarimeh.com می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.