به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۳ تا ۹ تیرماه ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با قرائت دعای عهد، از دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حقجو، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام حقجو و قرائت دعای ندبه توسط سیدعلی حسینی نژاد و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام شحیطاط برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا حسینی نژاد، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی سلیمانی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن نوراللهی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی برگزار و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب محمد رحمانی، سیدناصر آبیار و ابوالفضل فیض الله زاده مداحی خواهد کرد.

هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت می شود و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب محمود بذری، مجید دلشاد و یاسین شیخ زاده مداحی خواهند کرد.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین گنجی و مداحی قاسم جباری، دوشنبه با سخنرانی سیدرضا طباطبایی و مداحی محمد جعفری، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و قرائت دعای عرفه توسط سیدمهدی میرداماد، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و مداحی محمدرضا شمس آبادی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی حیدری و قرائت زیارت آل یاسین با صدای علی جوشقانی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، عبدالحسین بندانی نیشابوری، سیدحسین حسینی قمی، احمد پناهیان، علی سرلک، حامد کاشانی و احمد لقمانی برگزار و از یکشنبه تا پنجشنبه به ترتیب سیدعلی حسینی نژاد، جواد برزگر، علی حبیبزاده، محمدجواد احمدی و سیدجواد میرجعفری مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای سیدجواد میرجعفری و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.