به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سهیل اسعد در جشن فرزندان غدیر که با حضور بانوان ۱۲۰ کشور در حرم قم برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموند طلاب خارجی در ایران غریبه نیستند و صاحب‌خانه هستند، اظهار کرد: حجاب برای افرادی که ارزش آن را می‌فهمند به قدری با ارزش است که حاضر شدند زندگی و وطن خود را ترک و در کشور دیگری زندگی کنند.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی زیبایی مادی و ظاهری را زیبایی می‌دانند و زیبایی خیلی عمیقی مانند زیبایی روحی و معنوی را مخفی کردند، ربودند و حذف کردند، افزود: اگر زنان شیعه دوست دارند شبیه بانوانی همانند حضرت فاطمه زهرا(س) باشند به خاطر زیبایی معنوی و روحی آن‌ها است نه زیبایی ظاهری آن‌ها.

مبلغ و طلبه آرژانتینی با بیان اینکه اگر زنان می‌خواهند بزرگ شوند و در تاریخ اسم‌شان ثبت شود باید زیبایی باطنی خود را تقویت کنند، افزود: اگر باطن، رفتار، سلوک و عمل‌ بانوان زیبا باشد آن وقت زیبایی واقعی را دارند، این زیبایی است که به زن عظمت و ارزش می‌دهد.

وی با اشاره به عظمت زیبایی باطنی زن گفت: زیبایی باطنی کاری می‌کند که بعد از ۱۴۰۰ سال مردان و زنان بسیاری که اهل تعقل و تفکر هستند به زیارت یک بانو می روند و برای عزاداری یک زن مانند حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دیگر زنان اهل بیت(ع) گریه می کنند و اشک می ریزند.