به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مراسم استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم صبح امروز با حضور پرشور مردم و خادمان این آستان مقدس از میدان معصومیه قم به سمت حرم مطهر برگزار شد.

 کاروان نمادین در طول مسیر با گل‌باران و توزیع شیرینی و شربت مورد استقبال مردم و کسبه قرار گرفت و شوروشعف ویژه‌ای به شهر مقدس قم داد.

همچنین مردم با دردست‌داشتن پرچم‌های رنگی مزین به نام اهل‌بیت (ع) و پرچم‌های مقاومت و فلسطین شادی خود را از سالروز ورود حضرت معصومه به قم و پیروزی مقاومت فلسطین در برابر دشمنان اسلام نشان دادند.

 لازم به ذکر است مراسم پایانی استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه به قم با خیرمقدم و تبریک آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مداحی سید مهدی میرداماد در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

گفتنی است ایام معصومیه از ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم آغاز و تا ۱۰ ربیع‌الثانی سالروز رحلت شهادت‌گونه ادامه دارد و برای بزرگداشت ایام حضور و سکونت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در قم ۷۴ ویژه‌برنامه فرهنگی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.