به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان قم که پیش از ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با اشاره به آیات ۲۴ و ۲۵ سوره مبارکه ابراهیم اظهار کرد: انقلاب بزرگ اسلامی برکات زیادی برای جامعه و تک‌تک افراد داشت و شکل‌گیری برخی نهادها از برکات این انقلاب است.

 وی کمیته امداد امام خمینی (ره) را از برکات و شعب شجره طیبه انقلاب دانست و افزود: این نهاد از روزی که تشکیل شد تا امروز مخلصانه و در حد توان خود خدمت کرده و خدمات زیادی به قشر نیازمند ارائه کرده است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم از نمادهای برجسته این شجره طیبه است که در عرصه‌های گوناگون خدمتگزار است.

 وی ابراز کرد: خداوند دوست دارد که این خیروبرکت به افراد هم منتقل شود و تک‌تک افراد از این درخت طیبه انقلاب نشئت بگیرید و خود را به آن پیوند بزنند تا مایه خیروبرکت برای خود و دیگران باشند.

 آیت‌الله سعیدی با اشاره به حرکتی که در فلسطین اشغالی از طرف گروهی از مردم انجام شد، خاطرنشان کرد: درحالی‌که صهیونیست‌های غاصب از اول تأسیس خود با خشونت خیلی از مردم فلسطین را کشتند، اموال مردم را از بین بردند و سرزمین‌های آنها را گرفتند؛ ولی امروز یک گروه کوچک این رژیم غاصب را به‌هم‌ریخته و این به برکت شجره طیبه انقلاب اسلامی است و ما باید قدر این را بدانیم و مواظب باشیم.

 وی با بیان اینکه بانوان ما باید با عفاف و حجابشان و همه مردم با عمل به وظایف دینی و انسانی خود برای خدمت به این کشور و حفظ آبروی نظام تلاش کنند، افزود: اگر برای حفظ آبروی نظام کار کنید خدا آبرویتان را در دنیا و آخرت حفظ می‌کند و امیدواریم که این شجره طیبه تا ظهور امام‌زمان (عج) ادامه داشته باشد و بتوانیم در رکاب آن حضرت خدمت کنیم.