به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، فیلم سینمایی اخت الرضا عصر امروز در حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و سید مجتبی طباطبایی کارگردان این اثر برای خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی اکران اختصاصی شد.

 آیت‌الله سعیدی در حاشیه اکران فیلم اخت الرضا در گفت‌وگویی خبری با تقدیر از تولیدکنندگان این فیلم اظهار کرد: تا قبل از تولید این اثر اهالی هنر کار جدی و مناسبی برای حضرت معصومه (س) انجام نداده بودند و امیدوارم این فیلم بتواند به سهم خودش در جامعه تأثیرگذار باشد.

 وی افزود: هدف از تولید این فیلم سینمایی، بیان زندگی حضرت معصومه (س) در قالب هنر و معرفی زن مسلمان از اهل‌بیت بود که در چارچوب همه ضوابط و احکام شرعی، شخصیتی تلاشگر، جهادی و مهاجر فی‌سبیل‌الله داشت و با علم خود نشر معارف اهل‌بیت کرد و با هجرت خود آموخت که برای ترویج دین باید حرکت کرد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به شهادت تعدادی از همراهان حضرت معصومه (س) توسط مأموران دستگاه حاکم ابراز کرد: قرائن و شواهد تاریخی زیادی بر شهید شدن خود حضرت معصومه (س) هم وجود دارد که موردتوجه علما است.

 وی با بیان اینکه دختر نمونه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با الگوگیری از حضرت معصومه (س) جهاد تبیین را از رسالت‌های مهم خود می‌داند، افزود: ان‌شاءالله مردم با تماشای این اثر و درس‌آموزی از آن پیام‌ها و عبرت‌هایش را دریافت کنند و در زندگی شخصی و اجتماعی خود به کار گیرند.