به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی از نمایشگاه روایت پیشرفت (مروری بر دستاوردهای دوساله دولت مردمی سیزدهم) که در باغ‌موزه دفاع مقدس قم برپا شده است بازدید کرد.

 وی در حاشیه این بازدید با تقدیر از برپایی این نمایشگاه و دعوت از افرادی که در بازگوکردن خدمات دولت مؤثر هستند، اظهار کرد: نمایشگاه باید از طیف‌های مختلف استقبال کند هم مردم در سطوح مختلف و هم نخبگانی که آثار و خدمات دولت را می‌بینند، زحمت دولت را می‌فهمند و بازتاب می‌دهند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بر لزوم بازدید نخبگان از نمایشگاه روایت پیشرفت و ارائه توضیحات تخصصی به آنها تأکید کرد و افزود: اساس کار رئیس‌جمهور و همکارانشان بر اساس آیه کریمه «وَ الَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا» است به‌گونه‌ای که قرارشان بر این است که برای رضای خدا آنچه در توانشان است و امکانات اجازه می‌دهد برای کشور انجام دهند و یقیناً خدا هم راه درست را به ایشان نشان خواهد داد.

 وی توجه به رضای خدا و توسل به اهل‌بیت در خدمت به مردم را ارزشمند دانست و گفت: این رفتار فرق می‌کند با رفتار کسانی که دلبسته به جاهای دیگر بودند و از غیر خدا و اهل‌بیت طلب استمداد می‌کردند و نتیجه آن را هم دیدند.

 آیت‌الله سعیدی توجه کامل به رهنمودهای مقام معظم رهبری را از دیگر شاخصه‌های دولت آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: این نمایشگاه برای اولین‌بار در این دولت انجام می‌شود و کار خوبی است و می‌تواند با آسیب‌شناسی و تقویت نقاط قوت در تمام استان‌ها برگزار شود.

 وی ابراز کرد: از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی این است که از مسائل شکلی و صوری پرهیز دارد و علی‌رغم اینکه به دنبال این است که زحمات دولت در سفره مردم خود را نشان دهد؛ ولی به کارهای زودبازده و شکلی رو نمی‌آورند.

 امام‌جمعه قم گفت: اقدامات خوبی در زمینه کارهای اساسی مانند تورم و اشغال در این دولت انجام شده که در آینده تأثیر خود را بر سفره مردم هم خواهد گذاشت.