به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، هفتمین دوره کارگاهی مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «قدم‌به‌قدم تا عروسی» به همت اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری سازمان ورزش و جوانان هر هفته چهارشنبه در سالن ولایت حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 این دوره ویژه دختران ۱۸ سال به بالا طی ۸ جلسه از ۲۴ آبان تا ۱ آذر با موضوعات چرایی ازدواج، خودشناسی، ازدواج و مزاج تطابقی دختر و پسر، تدابیر شروع زندگی مشترک، تدابیر قبل و حین خواستگاری، آشنایی و شناخت جذابیت و عشق، سیاست‌های نامزدی، مرد شناسی و موارد دیگر برگزار شد و دوره بعد نیز از ۸ تا ۱۴ آذر برگزار خواهد شد.

 همچنین دوره «دسته‌گل خواستگاری» نیز با موضوعات خواستگاری پسر، زبان بدن، کوچک‌های بزرگ، غیرمناسب‌ها، خانواده، مشاوره و تحقیق از ۲۲ تا ۲۹ آذر و دوره «قلب‌ها و حلقه‌ها» با موضوعات تدابیر عقد ازدواج، سیاست‌های دوران نامزدی و خط‌قرمزها، عروسی و سال اول زندگی از ۶ تا ۱۳ دی ویژه دختران ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

 گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://astanehmehr.amfm.ir/saghdoosh/ نام‌نویسی و در پایان نیز گواهی شرکت در این دوره را دریافت کنند.