به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۵ دی تا جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام تاجیک دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام امام علی یعقوبی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام صادق انواری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اشراقی برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام علی خادمی، مجید همتی، روح‌الله راسل و محمد سعیدی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور آقای فندرسکی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد شهبازیان برگزار می‌شود.

 گفتنی است سه‌شنبه عصر مراسم عزاداری با مداحی قاسم جباری برگزار و جمعه عصر زیارت آل یاسین با صدای صادق قمی قرائت خواهد شد.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد و علیرضا پناهیان، سید حسین مؤمنی ناصر رفیعی، مرتضی آقاتهرانی و محسن عباسی ولدی و در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب با مداحی عباس حیدرزاده، سید علی حسینی‌نژاد و علی‌اکبر حائری برگزار و هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

 گفتنی است عصر پنجشنبه زیارت آل یاسین با نوای مسعود زمانی و پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای سید علی حسینی‌نژاد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.