به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: خداوند در اموری که اتفاق می‌افتد تدابیر و برنامه‌هایی دارد که ما زا آن آگاهی نداریم؛ بنابراین باید به وظیفه خود عمل کنیم و بدانیم که خداوند ناظر بر ماست و صدای ما را می‌شنود.

 وی با اشاره به اتفاقاتی مانند حادثه کرمان که گاهی برای نظام و انقلاب می‌افتد گفت: این حوادث از نظر دشمنان تهدید آفرینی است؛ ولی مؤمنین با باور به وعده‌های الهی و عمل به وظایف خود این تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به ماجرای حضرت یوسف (ع) که تهدیدهای فراوانی را برای تحقق وعده الهی پشت سر گذاشتند و از افتادن درون چاه تا بردگی و زندان را تحمل کردند گفت: حضرت یوسف وقتی به دنبال تعبیر خواب عزیز مصر از زندان بیرون آمدند از عزیز مصر خواستند که مدیریت ذخیره آذوقه مردم را به ایشان بسپارد؛ زیرا اولویت اصلی هر جامعه رسیدگی به معیشت مردم است.

 وی با بیان اینکه برای به‌نتیجه‌رسیدن کارها باید صبر داشته باشیم، مردمی باشیم و برای رفع نیازهای معیشتی مردم تلاش کنیم، گفت: این که آیت‌الله رئیسی علی‌رغم هشدارهای امنیتی در میان مردم حضور می‌یابد به‌خاطر این است که جلب اعتماد مردم و حفظ نظام، اسلام و خون شهدا اولویت بیشتری دارد.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه اعتماد مردم از امنیت بالاتر است، گفت: در طول این ۴۵ سال که از انقلاب می‌گذرد با وجود فتنه‌ها و تحریم‌های سنگین دشمن که می‌توانست هر نظامی را ساقط کند نظام جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر اعتمادی که مردم به آن دارند حفظ شده است بنابراین باید حفظ امنیت با حفظ اعتماد و حضور مردم رقم بخورد.

 وی با اشاره به‌ضرورت ترویج یاد و نام شهدا در جامعه گفت: باید اتفاقاتی که در انقلاب افتاده و در حال افتادن است برای مردم تشریح شود و برای این کار از ظرفیت مساجد استفاده شود.