به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، شصتمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور نمایندگان اعتاب مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات ساختمان کریمه برگزار شد.

 معتز آقایی دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و نمایندگان مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

 وی افزود: در این نشست پیرامون اجرای طرح من قرآن را دوست دارم در ماه مبارک رمضان بحث‌وبررسی شد و همچنین برای اجرای برنامه‌های قرانی در جشن ربیع الشهاده در عتبه حسینی برنامه‌ریزی شد.

 دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدس ایران اسلامی گفت: باتوجه‌به برگزاری آیین ترتیل‌خوانی در همه اعتاب مقدس پیشنهاد شد که این ترتیل‌خوانی‌ها با هم تداخل نداشته باشد و در طول روز به‌صورت زنده در شبکه‌های مختلف پخش شود.

 وی افزود: همچنین باتوجه‌به ترتیل‌خوانی نوجوانان، جوانان، حافظان و بانوان در آستان مقدس بانوی کرامت خوب است که این ترتیل‌خوانی‌ها به‌ویژه ترتیل‌خوانی بانوان در اعتاب مقدس دیگر هم اجرایی شود تا زمینه برای قرائت قرآن خواهران و نوجوانان در فضایی مناسب در شهرهای دیگر نیز فراهم شود.